Frivilliga representanter sökes till matmässan i Växjö den 5-6 september

Hejsan!

Till helgen är det dags för årets Matmässa i Växjö. Naturskyddsföreningen har ett bord inne i konserthusets foajé med informationsmaterial, lite ekologisk mat och annat smått och gott och vid detta bord behöver det naturligtvis finnas en eller helst två, kanske till och med tre trevliga pratglada medlemmar. Tiderna är kl 9.00 till 18.00 båda dagarna, fredag och lördag, 5-6/9. Har du tid och lust är du varmt välkommen att hjälpa till att bemanna detta bord. Du behöver inte vara expert på vare sig krav-märkning eller Naturskyddsföreningen – det är mötet med och dialogen med besökarna som kommer att ge svar/nya frågor/idéer/kontakter med mera med mera.

Maila mig, Monika Bivall, monikabivall@hotmail.se, om du vill hjälpa till,. Lämna ett mobilnummer och säg när du vill vara på plats.  Ett par timmar är mycket värt, så du behöver inte känna dig låst av detta en hel dag. Och självklart får du som hjälper till något att dricka och en god smörgås att tugga på.

Väl mött på Matmässan i Växjö!